رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

عشق باید الهی باشد و بس.....!!!
گاهی اوقات خود را گم می‌کنم...
مثل حالا !! ...
اما صدایی انگشت به دهان می‌گوید: ببخشید،...
شما را قبلاً جایی ندیده‌ام ؟!
اما نمی‌دانم مگر سواد ندارید؟
روی پیشانی من که نوشته شده صاحب این عکس ماهها قبل مرده است .....!!

pr.bakhshi.b@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آرام دل...

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

تا به حال شده دوست داشتنت رو قورت بدی ؟

لبخند بزنی ,بی تفاوت باشی ؟

شده دلتنگی بپیچه به دلت، راه نفستو ببنده ؟

دلم هوس یه رفیق کرده یه رفیق شش دانگ...

یه آرام دل...

کسی که امتحانش و تو در رفاقت پس داده و دیگه محک زدنی در کار نباشه!

رفیقی که من نگم و او بشنوه...

بخندم و حجم خستگی را تو خنده ام ببینه...

رفیقی که بگم برو ، بمونه و ارومم کنه ؛ همون رفیقی که باشد و در بد حالی ها تحملم کنه...

رفیقی که خوب بودنم را هر لحظه حس کنه!

  • بهمن علی بخشی

نظرات  (۱)

با همه وجود این لحظه ها رو مزه مزه کردم و بارها چشیدم..چه دلشوره پر امیدی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی